سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جهان دانش

نکاتی برای خرید تاج گل افتتاحیه

    نظر

 

خرید گل برای افتتاحیه مناسب ترین هدیه برای ارسال تبریک و پشتیبانی خود          از صاحبین کسب و کار جدید می باشد .
هنگامی که یک دوست یا یکی از اقوام شما شغل جدیدی را راه اندازی و افتتاح می ‌کند ، شما می توانید توسط یک دسته گل ، سبد گل یا تاج گل با گل آرایی زیبا ، او را شگفت زده کنید و از تلاش جدید او تجلیل کنید .
در دنیای تجارت گل ها بهترین هدایا برای خوش آمد گویی نه ‌تنها در هنگام تاسیس یک شرکت جدید است ، بلکه معاملات آینده را نیز گرامی می دارد.
با ارسال گل به مناسبت افتتاحیه برای دوست ، اقوام یا همکاران خود می توانید شروع یک کار جدید را با آنها جشن گرفته و ابراز خوشحالی کنید .
انواع مختلفی از گل ها وجود دارند که معانی خاصی داشته و پیام های ویژه ای را منتقل می کنند ، بنابراین چه نوع گل و گل آرایی برای مراسم افتتاحیه مناسب هستند ؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


 

گل برای افتتاحیه

 

در حالی که انتخاب گل ها بر حسب رنگی که دارند به دلیل جذابیت و چشم نوازی عالی هستند ، اما هیچ چیز نمی تواند گل هایی را که به طور کلی دارای معانی خاصی بوده و پیام های خاصی را منتقل می کنند ، شکست دهد .  برخی از گل ها که برای مراسم افتتاحیه بهترین انتخاب هستند شامل موارد زیر می باشند:

 

1.  گل نیلوفر

 

این نوع گل ها با هر مناسبت به خوبی سازگار هستند. استفاده از گل نیلوفر در مراسمات افتتاحیه پنشان دهنده آرزوی برکت برای صاحب مشاغل می باشد .
گل نیلوفر همچنین رایحه مطبوعی داشته و باعث عطرآگین شدن فضا می شوند . قرار گرفتن گل های نیلوفر بر روی یک پایه گل و قرار دادن آن نزدیک درب ورودی مراسم افتتاحیه جلوه بسیار زیبایی دارد .
اگر برای مراسم افتتاحیه قصد ارسال دسته گل ، سبد گل یا تاج گل را دارید ، در نظر داشته باشید که حتما در آن گل نیلوفر قرار داشته باشد .
این گل علاوه بر جذابیت خاصی که دارد باعث پاکسازی هوا نیز می شود .

 

2.  گل ارکیده

 

این گل زیبا و افسانه‌ ای انتخاب مناسبی برای تبریک افتتاحیه تجارت یا مشاغل جدید می باشد.
ظرافت و زیبایی دسته گل گل ارکیده باعث ایجاد یک ترکیب منحصر به فرد شده و به عنوان هدیه ای ایده آل و تاثیر گذار برای شرکت های تجاری در نظر گرفته می شود .

 

3.  گل آفتابگردان

 

گل های آفتابگردان در اندازه های گوناگونی وجود دارند . این گل ها دارای موارد بزرگی هستند که متناسب با پایه های بزرگ بوده و نوع کوچکتر آن برای قرار گرفتن در سبد یا دسته گل مناسب است. این گل ها برای مراسم افتتاحیه درخشندگی خورشید را در مطب یا فروشگاه تازه تأسیس شده به ارمغان می آورند.

 

4. گل ژربرا

 

از این گل بیشتر برای هدیه دادن به دوستان استفاده می شود و همچنین می تواند در گل آرایی گل هایی که برای مراسم افتتاحیه تدارک دیده اید استفاده شوند. این گل ها به عنوان یک نکته مثبت برای تداوم ارتباط تجاری در نظر گرفته می‌شوند.
بنابراین گل ژربرا یکی از مناسب ترین گل ها برای قرار گرفتن در دسته یا سبدهای گل برای افتتاحیه در نظر گرفته می شود .

 

مناسب ترین رنگ گل ها برای افتتاحیه

 

در مورد رنگ گل ، رنگ‌های تند ، روشن و گرمسیری بسیار مورد پسند هستند . این امر کمک می کنند تا مشتری در اولین نگاه جذب آنها شود. تشخیص این رنگ ها حتی از راه دور نیز آسان است.

- گلهای قرمز
این رنگ پر شور برای نشان دادن پشتیبانی خود از تلاش عزیزانتان بسیار مناسب است . نیلوفرهای قرمز اغلب جایگاه ویژه‌ای در دسته گل ، سبد گل یا تاج‌ گل افتتاحیه دارند ، با این حال باید کاملا دقت کنید تا گل های قرمزی انتخاب کنید که معنای عاشقانه نداشته باشند . لازم است در هنگام انتخاب گل قرمز با گل فروش صحبت نموده و نوع مناسبی از آنها را انتخاب کنید.

- گل های صورتی
صورتی رنگ دوستانه در گل های ارکیده بوده و گل رز و ژربرا احترام و قدردانی شما را نشان می‌دهند .  با استفاده از گل های صورتی می توانید تحسین خود را از افتتاح مشاغل نشان دهید.
رنگ صورتی در زبان گل ها پیام تبریک ، احترام و لحظات خوش و به یاد ماندنی را منتقل می کنند و همچنین می توانند به عنوان آغاز جدیدی در نظر گرفته شوند.
توجه داشته باشید که گل های صورتی جنبه لطیف و زنانه هر گل آرایی را نشان می‌ دهند که همین موضوع باعث جذابیت آنها برای افراد می شود.

- گل های زرد

رنگ گرم و شاد گل آفتابگردان ، گل همیشه بهار ، گل نرگس ، گل لاله و گل های ژربرا برای مراسمات افتتاحیه مطلوب هستند . استفاده از این رنگ گل بری بوتیک جدید یک دوست مطمئنا یک هدیه ایده آل خواهد بود.

- گل های نارنجی

گل های نارنجی نمادی از شکوفایی هستند. در زبان گل ها رنگ نارنجی احساس گرما و صداقت را منتقل می کنند . بنابراین استفاده از این رنگ گل برای مراسمات افتتاحیه تجاری مناسب است .
زیرا توسط آنها نه تنها پیام صادقانه ای دارید بلکه می‌توانید باعث جذابیت بیشتر ورودی مشتریان در فروشگاه شوید.
شما می توانید توسط چند گل متنوع و ترکیب آنها با رنگ نارنجی آرایش گل های خود را برجسته کنید، به عنوان مثال یک دسته گل رز زرد و نارنجی بسیار هدیه زیبا و شکیلی خواهد بود.
با توجه به اینکه گل های دارای رنگ نارنجی معمولاً رایج نیستند ، بنابراین این امر باعث منحصر به فرد بودن آنها می شود.
این روزها خرید انواع گل از گل فروشی ارزان در تهران بصورت آنلاین امکان پذیر است . تاج گل نمایشگاه ، گل افتتاحیه کافه و.... راآنلاین سفارش دهید.