سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جهان دانش

تاج گل عروس با چه گلهایی درست می شود؟

    نظر

یکی از بهترین هدایایی که برای عرض تبریک به مناسبت ازدواج یک زوج می توانید فرستاده یا با خود به مراسم ببرید ، تاج گل عروسی است که می توانید توسط آن احساسات و عواطف خود را نشان داده و در فرد گیرنده نیز احساس خوشایندی ایجاد کنید.
گل ها از دیر باز در مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند و به دلیل لطافت و زیبایی خاصی که دارند می توانند به خوبی عواطف و احساسات را منتقل کنند.
اما تاج گل انتخابی برای تبریک گفتن به مناسبت ازدواج و عروسی باید دارای چه ویژگی هایی باشد و گل های مناسب قرار گرفتن در این تاج گل کدام گل ها هستند ؟ این ها مواردی است که در این مقاله به آنها پرداخته شده است. فراموش نکنید این روزها ، امکان خرید از گل فروشی اینترنتی هم فراهم است.


چه گل هایی مناسب برای قرار گرفتن در تاج گل عروسی می باشند؟

- گل رز
یکی از بهترین و زیباترین گل ها برای قرار گرفتن در تاج گل عروسی گل رز است و کمتر کسی پیدا می شود که این گل را دوست نداشته باشد.
این گل از بیش از 100 گونه مختلف تشکیل شده و در رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشند که هر یک از این رنگ ها معنا و مفهوم خاصی داشته و پیام متفاوتی را منتقل می‌کند.
به عنوان مثال رز قرمز نماد علاقه و عشق بوده و اشتیاق دو طرفه را نشان می‌دهند.
گل رز سفید معصومیت و پاکی و نشان داده و نماد آغازی نو است.
استفاده از گل رز زرد پیام دوستی و اهمیت را نشان داده و گل رز صورتی پیام های مانند شادی و قدردانی را منتقل می‌کند.
بنابراین استفاده از رز زرد و صورتی در تاج گل عروسی مناسب می باشد


- گل داوودی
گل داوودی یکی از گل های زیبا و مناسب برای قرار گیری در تاج گل عروسی می باشد که می‌تواند پیام شادی و خوش بینی را منتقل کند.


- گل شب بو
برای آنکه بتوانید شادی و عشق را توسط گل به عنوان کادو منتقل کنید ، می‌توانید از گل شب بو به رنگ سفید در تاج گل تبریک به مناسبت عروسی استفاده کنید.


- گل لیلیوم
گل لیلیوم یکی از گل های پرطرفدار و زیبا برای قرار گرفتن در تاج گل عروسی می باشد.
این گل همانند گل رز دارای رنگ های متفاوتی بوده و هر کدام پیام خاصی را منتقل می کنند.
مناسب ترین رنگ گل لیلیوم برای قرار گرفتن در تاج گل تبریک عروسی گل لیلیوم زرد به نشانه شادی و رضایت بوده و گل لیلیوم صورتی که نماد آرزوی خوشبختی و شادکامی است .


- گل مگنولیا
این گل از شکوفه های زیاد و گلبرگ های ضخیم تشکیل شده و استفاده از رنگ بنفش آن که پیام آرزوی خوشبختی می باشد ، بهترین انتخاب برای استفاده در تاج گل عروسی است.


- گل مریم
این گل از رایحه زیاد و دل انگیزی برخوردار بوده و شکوفه های زیادی دارد و می تواند زیبایی خیره کننده ای به تاج گل عروسی ببخشد.


- گل کوکب
یکی دیگر از گل هایی که مناسب برای استفاده در تاج گل تبریک عروسی است کوکب نام دارد که از 30 گونه متفاوت تشکیل شده و در رنگ های مختلف موجود می باشد.
این گل یکی از مناسب ترین گل ها برای تبریک ازدواج است.

نحوه انتخاب مناسب ترین نوع تاج گل برای عروسی

- انتخاب گل های تازه با دوام و ماندگاری بالا
ماندگار بودن گل ها و دارا بودن عمر زیاد از ویژگی هایی است که در هنگام انتخاب گل برای قرار گرفتن در تاج گل باید به آن دقت شود ، زیرا در صورتی که گل های انتخابی از انواعی باشند که عمر کمتری داشته و در مدت زمان کمی پژمرده و پلاسیده می شوند ممکن است در طول مراسم طراوت و تازگی خود را از دست داده و خراب شوند که در این صورت تاج‌گل شما جلوه زیبایی نخواهد داشت.


- انتخاب گل هایی با رنگ مناسب
در صورتی که دوست دارید توسط تاج گلی که به مراسم عروسی می‌ برید شادی و انرژی را منتقل کنید ، می توانید گل هایی با رنگ شاد انتخاب کنید .
علاوه بر آن با انتخاب رنگ شاد گل ها تاج گل شما به هدیه ای خاص و منحصر به فرد نیز تبدیل می شود.
در صورتی که از گل های مختلف مانند لیلیوم زرد ، آنتوریوم قرمز و غیره استفاده کنید می توانید جلوه خاصی به تاج ‌گل خود بیافزایید.
اگر سلیقه مخاطب را دانسته و می دانید به کدام گل ها علاقه مند است بهتر است نوع گل انتخابی خود را بر اساس علایق و سلیقه شخص مورد نظرتان انتخاب کنید.


- انتخاب مناسب نوع تاج گل
تاج های گل در انواع مختلف یک طبقه ، دو طبقه ، سه طبقه ، ترنجی و درباری طبقه بندی می ‌شوند ، بنابراین بهتر است برای آنکه یک هدیه مناسب داشته باشید و تاج گل خود را بر اساس میزان آشنایی خود با میزبان و متناسب با بودجه در نظر بگیرید.
با توجه به اینکه تاج های دو طبقه و سه طبقه ارتفاع زیادی دارند بهتر است از تاج گلی استفاده کنید که با قد خودتان متناسب بوده و بتوانید آن را حمل کنید.
- استفاده از متن مناسب بر روی کارت
هنگام سفارش و خرید تاج گل عروسی بهتر است کارت کوچکی را انتخاب کرده و متن مختصری که دارای انرژی مثبت می باشد بر روی آن بنویسید و در انتها نام خود را بر روی کارت درج کنید.

- مشاوره بگیرید
هنگام انتخاب گل ها ، از گلفروشی بخواهید به شما در انتخاب گل کمک کند .